کد خبر: ۱۶۴۳۸۹
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۹ - ۱۵ تير ۱۴۰۳
 امام‌جمعه موقت کوار بیان کرد: 

 حضور چشمگیر مردم در دور دوم انتخابات

امام‌جمعه موقت کوار ضمن تشکر از مردم جهت حضور پرشور در دور دوم انتخابات گفت: مردم کوار در دور دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری پرشورتر به صحنه آمدند و انتخابات در کشور ما به برکت حضور شورای نگهبان، سالم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، امین حدادی در خطبه‌های امروز پانزدهم تیرماه در نمازجمعه کوار با بیان اینکه انتخابات ما در ۲ دوره انتخابات ریاست‌جمهوری فعلی و در سال‌های اخیر سالم برگزار شده است، اظهار کرد: انتخابات ما طبقِ معیارهای متعارف بین‌المللی، یکی از بهترین و سالم‌ترین انتخابات با مشارکت بالای مردم بوده است.
 
 وی افزود: در طول این ۴۵ سال، مردم به‌خاطر اعتمادی که در دوره‌ها و دولت‌های مختلف به نظام داشتند، در عرصهٔ انتخابات حضور پُرشوری داشتند پس چشمان تیزبین شورای نگهبان از آرای مردم، صیانت می‌کند
 
 امام‌جمعه موقت کوار با اشاره به اینکه یکی از بزرگ‌ترین برکات وجود شورای نگهبان، مراقبت از آرای مردم است، خاطرنشان کرد: شورای نگهبان مراقب خطا و اشتباه در انتخابات است و اجازه نمی‌دهد تخلّفی انجام گیرد و سایر دستگاه‌ها نیز جهت تحقق این مهم به‌خوبی این نهاد را یاری می‌کنند.
 
 وی ادامه داد: گاهی ممکن است در گوشه و کنار یک تخلّف جزئی هم انجام بگیرد که در نتیجه انتخابات هیچ تأثیری نداشته و ندارد.
  
  این مقام مسئول ابراز امیدواری کرد: مردم ولایت‌مدار شهرستان کوار قدر این امنیت را مانند همیشه بدانند و با حضور حداکثری و انتخاب اصلح لبیک‌گوی مقام عظمای ولایت باشند تا گامی بلند در مسیر تشکیل دولت اسلامی و تحقق ظهور برداشته شود.
  
  حدادی ضمن تشکر از همه خواهران و برادرانی که در دور اول انتخابات با حضور خود به تکلیف الهی خویش عمل نموده و پای صندوق‌های رأی حضور یافتند، گفت: تکلیف مضاعف مردم در دور دوم، آوردن و ترغیب عزیزانی است که موفق به مشارکت در دور اول نشدند.
  
  امام‌جمعه موقت کوار با ابراز خرسندی از حضور پرشورتر مردم در دور دوم انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری اذعان کرد: باتوجه‌به اخبار دریافت شده به‌صورت میدانی از شعب اخذ رأی شاهد حضور چشمگیر و بهتری نسبت به دور اول انتخابات بوده‌ایم و از بعدازظهر این روند خیلی بهتر بوده است.
  
  وی ادامه داد: به شکرانه الهی امید است تا پایان وقت انتخابات این حضور حداکثری مردم شریف و عزیز بیشتر شود.
  
  حدادی در پایان گفت: این بار که به استقبال محرم و ایام شهادت اباعبدالله الحسین (ع) می‌رویم امید است بار دیگر با لبیک به فرمایش رهبر معظم انقلاب، حماسه‌ای دیگر و برگ برنده‌ای در تاریخ زرین ایران اسلامی رقم بخورد.

انتهای خبر/224224

نظرات بینندگان